سومین گرد همایی سراسری مدیران چرخه تامین غذا و رستورانها

سومین گرد همایی سراسری مدیران چرخه تامین غذا و رستورانها

سومین گرد همایی سراسری مدیران چرخه تامین غذا و رستورانها با همکاری سایت کافی شاپ دات کام

آشنایی مدیران واحدهای غذایی کشور با آخرین متدهای جلب رضایت مشتریان

پیشبرد اهداف حمایت از حقوق مصرف کننده

بیان متدهای تخصصی جلب رضایت مشتریان ویژه واحدهای غذایی

آشنایی با روش های تاثیرگذار رضایت مشتریان

آشنایی با استانداردهای حمایت از حقوق مصرف کننده

آشنایی با متن گواهینامه های بین المللی رضایت مندی و سپاس مشتریان

زمان برگزاری کنفرانس : 26 بهمن ماه 1392

تعرفه حضور در کتاب ویژه سومین گرد همایی سراسری مدیران چرخه تامین غذا و رستورانها

تعرفه حضور در فضاهای خاص سمینار اولین کنفرانس به سوی تأمین رضایت مشتری

فرم ثبت نام در سومین گردهمایی سراسری مدیران چرخه ی تامین غذا و رستورانها

اعطای سه عدد گواهینامه در بخش عادی :

1- گواهینامه به امضاء اساتید

2 - گواهینامه مورد تائید وزارت علوم

3 - انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده

اعطای پنچ عدد گواهینامه در بخش :

1 - گواهینامه مورد تائید وزارت علوم

2 - انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده

3 - گواهینامه مورد تائید آکادمی آکسفورد انگلستان Oxfordcert

4 - گواهینامه مورد تائید آکادمی BRS آمریکا

5 - گواهینامه به امضاء اساتید

توجه :جهت ثبت نام ، فرم ثبت نام را همراه با فیش بانکی و کارت ملی به شماره 88760398 فاکس نمائید مکان برگزاری کنفرانس : تهران، بزرگراه چمران، روبروی پمپ بنزین ولنجک (ورودی شمالی)، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما فرم ثبت نام در سومین گردهمایی سراسری مدیران چرخه ی تامین غذا و رستورانها

مشاوره اجرایی همایش : 09122385520